Tisdag!

Ja jösses vilken dag man har haft. Började med en dålig natt då jag sov dåligt trots att jag tar insomninstablett. HAr fått jätte svårt och sova på sjukhus. Sover så mycket bättre hemma. Borta bra men hemma bäst (speciellt sängen) Hahah!
Sen på morgonen har man har jätte ont och alla tjatar om duschen. Det är viktigt os.v.. Ja ja jag vet det men hur jävla roligt är det när man inte mår bra? Tror inte dom heller skulle göra "viktiga" saker då dom inte mår bra. Så det var tjat om det ett väldans bra tag.
Sen kom läkaren Peter in och frågade hur jag mådde och så. Jag var jätte ledsen för jag hade så ont och så sa jag till honom att alla sköterskor var elaka. "Dom vill att jag ska duscha men jag har jätte ont! Jag vill inte" fick jag föörklara.
Fick lite extra då för att se om det gick över annars fick vi försöka ta det så gott det går i sängen. (låter kanske knäppt)
Men det gick knappt över utan jag hade föortfarande väldigt ont. Sen fick jag min massage som jag får på tisdagar. Den är alltid lika skön men det var dock lite jobbigt idag p.ga värken som aldrig försvann.

Hlav 2 fick jag tid till OP. Allting gick jätte bra och jag hade inte så ont efter. Var dock väldgt trött efter narkosen men det är ju inget nytt.

Åkte hem vid åtta. En jätte trevlig chaffis körde mig! Jag får bestämma hur jag vill ha det i bussen säger han, alltså varmt eller kallt och så :) Hihi! Fick dock vänta en evighet på bärhjälpen. Tråkigt att dom har olika tider typ.

Jaja. HEmma har jag inte gjort så mycket. Ätit lite och setat vid datorn. Hittade en hello kitty shop sida som jag kollar i :) Halv tolv ska jag nog försöka sova. Önskar er en god natt redan nu! Puss

JUst  jag. Idag har jag börjat en antibiotika kur. Fast med tablett så jag slipper sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: *Em

Hej, ledsen för sent svar! Min helg var super :) Är allting bra med dig idag? :)

2010-04-14 @ 10:23:00
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Hermannleah

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-04 @ 07:58:05
URL: http://hermannleah.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0