Mobil Bloggar

Skriver lite snabbt med mobilen. Brukar inte ha datorn på dagtid. Och nu har jag den avstäng för att jag snart ska åka hem från sjukhuset. Tjugo över åtta kommer taxin. Ska bli skönt och komma hem. Idag hade jag omläggning. Halv elva. Men innan så sa dom att jag kunde komma kl tio istället. Men sen ändrade dem till halv elva igen. Vet inte vad dom håller på med på op. Haha. Det var adam som la om och det vart okej. Nu klockan åtta börjar ju talang. Det är ju så bra. Jag kommer ju missa en del med tanke på att jag sitter i taxin. Prutt på det! Har hört rykten om att det är en från västerås som ska vara med. Han jobbar på sjukhuset. Coolt va? Hihi. Nej nu ska jag börja avrunda. Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0