Lördag!

Det har inte hänt så mycket sen jag kom hem. Har tagit det lungt. Ätit lite mat och paj :) Gott!
Sen somnade jag även en stund. Känner mig så otroligt trött. Förstår inte varför men men... Man får ju försöka så gott det går med att ta sig igenom dagen.

Nu tittar jag på Körslaget. Marie Picasso är ju med och tävlar (alltså Västerås) Där jag har bott :) Hoppas dom vinner men det tror jag absolut inte dom gör. Sorry Marie! ;) Haha nej då..
Har dessutom haft jätte ont så jag har fått tagit extra mediciner. Jahaja nej nu ska jag vänta på att Jävulen bär prada börjar. Har sett den förut men den är rätt okej att se på. Hade gott!

Kommentarer
Postat av: HANNAJONSSON

SVAR: Tack så jättemycket! Tycker så otroligt synd om tjejen, det ligger ju faktiskt lite ansvar hos henne. Även fast det är hennes blogg och hon får skriva vad hon vill i den så måste hon ju faktiskt vara medveten om att det finns de folk som sorgligt nog tar efter...



ha det fint! HUGS :-)

2010-04-11 @ 00:57:39
URL: http://playingwithwords.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan :) Det var så lite så, glad att du gillade min kommentar...eller hur man säger :)



Va fin design du fått, verkligen jättefin!



Tack detsamma :) Ta hand om dig!



Kram

2010-04-11 @ 01:10:40
URL: http://babish.devote.se
Postat av: *Em

Hej, haft en trevlig helg? :D

2010-04-11 @ 16:14:16
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0