Lördag

Hej mina läsare! :)
Jahaja, Snart börjar lördag ta sig till sitt slut. Har ni haft en bra Lördag? :)
Min lördag har varit sådär. Haft jobbigt med stumpen, lindningen och obehaget som vanligt. Hade verkligen jätte svårt att sova inatt. Somnade nångång efter 4. :S

Ville vara med Johanna idag som hade kunnat men jag vart tvungen och säga ifrån för jag förstod att dte inte skulle funka och det var tur jag sa ifrån. Sov imellan åt till 14.00 typ. Sen har det gjort ont till och från. Så jaghar bara leagt och kollat på tv idag. Har inte ens haft datan föränn nu och det är inte likt mig. Heh! 

På eftermiddagen var mamma hit med mina systrar. Dom hade med sig mat från Donken så det var ju gott :)
Jenny kom hem från stockholm! Kul att du är hemma igen :D <3
Nyligen åkte dom för dom skulle handla och nu sitter jag och "roar" mig med att kolla på bingolotto. Det är kul och se vad folk vinner fast Hade själv velat ha en lott för det är kul att spela men jag visste inte att det skulle vara på 4an denna gång. Annars är det ju på Tv 4+ som jag inte har. Synd att dom har flyttat till en annan kanal. :(

Aja men jag ska väl kolla på nätet nu istället. Hehe! Skönt att det bara är morgondagen kvar till omläggning. Om dom inte skjuter upp omläggningen, gör dom det så får jag spel! :S Det FÅR dom bara INTE!!

Aja hörs senare! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0