fortsätter krångla

datan fortsätter krångla men det verkar gå att använda den ibland. Vet absolut inte hur jag ska få bort det fejkade antivirus programmet. Vill också säga att rekomenderar dom "Personal antivirus" på er dator så klicka EJ vidare. Gör inte samma misstag som jag för det blir nästan bara skit! Min dag har inte vart så bra idag.. Bara krångel med allt verkligen.. Hoppas på en bättre dag imorrn.. Pappa kommer hit på dan så får se om vi kan lista ut hur man gör med detta problem. Får även besök av mammas kompis imorrn. En nyhet är att vi har fått svar från boston som ville ha hel kroppsbilder. Så det ska väl fotas någon gång. (vi har alltså skickat ut information om stumpen och sjukdomen till lite olika delar av världen) Eller vi och vi. Läkarna :) Så det verkar som om boston är lite intresserade. Fast fråga mig inte vad som kommer hända sen för det vet jag inte än. Och mitt liggsår i svanskotan blir bättre. Nästan helt läkt fick jag höra. Läkarn ba: ja då måste det betyda att du är uppe en del iallafall. Hahha jag ba: ja jo visst. (är faktist inte uppe så mycket) Oops hoppas han inte läser min blogg men annars kommer sanningen! Nu ska jag se klart på anna phil som går på 4an. Sen får jag somsagt se vad datan verkar tillåta.. Den verkar blocka sidorna pga programmet som igentligen inte ska finnas.. Jösses nu babblar jag om allt.. Ursäkta! :) Men god natt med er! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ligger boston?

2009-09-02 @ 01:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0