Oj oj

Oj oj klockan är verkligen super mycket och jag måste försöka sova snart. Har haft en väldigt jobbig kväll. Jenny kom hit strax innan idol började och var här. Tråkigt nog så var jag så trött att jag sov istort sett. Men det var okej för jenny. Hon är ju så snäll! Älskar dig! <3
Synd bara att jag missade det mesta från idol. Men det gjorde inte så mycket. Var ganska tråkig tema. Las Vegas tema. Usch!
Om jag absolut vill se avsinttet får jag väl kolla på reprisen i helgen.

När jag väl börjar piggna till så får jag super ont och det håller i sig bra länge. Får mediciner som inte funkar men dom tycker jag ska ta det ialla fall. Sjukt men sant! Det var tre oxynorm. Sen får jag en till så det var 4 st sammanlagt för dom misstänker att min kropp har vant sig med styrkan att man måste höja dosen.
Ja sen tog de yttligare en stund innan värken började försvinna och jag var så jäkla pissnödig! :(
Kan inte gå på toa och ha ont. Det går verkligen inte.
Men smärtan avtog lite så det gick rätt okej sen vilket var skönt.
Sen nu har jag bara setat vid datorn. Har ganska ont i ljumsken just nu. Hoppas man kan sova ändå.
Ska bara ta någon god bit! :)

Vi hörs senare imorrn. Kommer nog sova ganska länge nu eftersom det vart så sent.

God natt på er! Sov gott mina vänner! Kram

PS: Ska skriva en recension om filmen The Unborn som jag såg i torsdags imorgon. :)

Bjuder på en lite äldre bild på Johanna som höll min sällskap i Fredags! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0