God natt!

Nu ska jag snart stänga av datorn.
Min kväll har varit bra. När mamma slutade jobbet kom hon hit och vi hade  en liten pizza kväll eller vad man nu ska kalla det med en annan patient och hennes mamma och nåntill. Var jätte trevligt! :)

Innan dess så har jag sovit på eftermiddagen fram till kvällen. Har varit trött. Sen vart det och kolla på säsongstarten av Körslaget. Amy Diamond var bäst ikväll tycker jag. Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Nu blir det väl och stänga av datorn och se klart på Vinnare och förlorare som går på 4an och sen kanske sova.
Blir väl och sova bort hela förmiddagen imorrn igen! Haha!

Aja men god natt med er! Kramkram

En redigerad bild på mig! :)

Kommentarer
Postat av: cornelia

De va jättetrevligt& gott :D

2009-10-04 @ 21:44:21
URL: http://cbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0