God kväll

Hejsan. Hoppas ni har det bra. Jag har det sådär. Har varit jobbigt nästan hela långa dagen. Usch! Har inte orkat med bloggen idag. Tänkte i alla fall bara skriva snabbt att jag lever och att det är jobbigt just nu. Det ska bli så skönt med omläggning imorgon. :-) idag har jag varit till sjukgymnasten och lekterapin. Har äntligen blivit klar med julklapparna tror jag. Nu ska jag bara vänta på att dom komme och att jag ska göra dem. Aja. Nu på kvällen kollade mamma, jag, sanna och jörgen på film. Vi kollade på män som hatar kvinnor. Dom hade inte sett den. Sen käkade vi tacos till. Jätte gott. Har inte ätit det på en evighet. Åt fem tacos med bröd. Fast det var mini. Hihi. Förutom stumpen så har jag haft en bra dag. Nu ska jag läsa min tidning jörgen kom med. Hade bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0