trött..

Mamma har varit här med Nalle. Super skoj!
Hon hade även med sig mat. Blev McDonald´s (Happy Meal) För mer orkar jag inte. Heheh!
Matade även Nalle med lite och han tycker det är super gott som vanligt. Den hunden äter ju verkligen allt kan jag lova.Okej kanske ine rikigt allt men det mesta. Hehe!

Ni kanske tycker jag låter som värsta tjockisen som äter utemat så ofta men vaå? LIte ska man ju unna sig och inte syns det heller på min kropp vilket är skit bra!
Skulle kunna äta hur mycket som helst utan att det syns! hähäh!

Dom åkte ganska nyligen och sitter här med väldens hicka och ser på grannfejden.. Usch så drygt! (med hicka alltså)
Är även super trött, nästan åt det dåsiga hållet och skulle kunna somna när som helst och det är inte bra för det får jag inte göra. Annars kommer jag bli pigg sen. 
Visst det är en ganska bra tid att gå och lägga sig nu. Men jag får min medicin vid 00.00 och 02.00. Då kommer jag vara ganska klar och vaken i huvet..
Nå tips på vad man kan göra så man inte somnar?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0