trött... vill bara sova

Haft omläggning idag (jipiii)!
Så ny känns det bra i stumpen igen. Låg en stund å uppvaket efteråt och sov. Jag lovar man blir skit trött av nakos. Är väldigt trött nu med.
Nu sitter jag här inne på mitt rum och är så förbannat sur över att det inte går och sova,

En lampa gick sönder så det var dags och byta, mamma skulle linda en grej på stumpen, städerskorna skulle städa och jag höll på och bli knäpp... (a)
Sen nu när alla drog tänkte jag försöka vila en stund igen men nehe då börjar en pump pipa som jag har! ÅÅÅH!

Nu är klockan tjugo i 2. Ska få mediciner vid två men dem tänker jag inte ta en.. hoppas det går och ta dem senare.
Jag behöver verkligen få sova ut efter narkosen..

Så nu ska jag drömma sött om det går xD Heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0