Trött O.o

Oj oj! Vaknade 07.50 idag. Inte likt mig ett dugg men det var svårt och sova då man hade ont. Men nu är det bättre.. Halv 11 hade jag lekterapin idag.. (fast jag pysslar alltid med något pyssel dom har) Idag höll jag på med dekupage men fick ta med det upp till rummet inför helgen. Hade även sjukgymnastik där nere.

Idag var det Mona som tränade med mig eftersom min sjukgymnast jag har annars är på semester. Men sjukgymnastiken gick riktigt bra och vad Mona trnade hårt! :) hihih men det är ju bra det :P

Sen vart det mat här uppe på avdelningen. Var rätt okej att äta för oftast smakar det inte gott. Det vet kanske ni som har legat inne att det inte gör. Hehe!
Nu är syster Jenny här vilket alltid är kul med besök men börjar bli ganska trött nu eftersom jag vaknade så tidigt. Men ska försöka hålla mig vaken. Hähäh!  :)   <3
Det är ju även Power Big Meet i stan nu, får se om jag orkar ta mig nånstans sen senare och kolla lite på dom fina bilarna. Det är ju alltid kul :)

Min mat :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, jag håller med! Sjukhusmat är inte alls gott.. Väldigt synd, för de vill ju alltid att man ska äta ordentligt så att man mår bättre, men hur ska det gå till när maten smakar som den gör? ;)



Kram!

/Beccy

2010-07-14 @ 16:51:12
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0