Tisdag

Idag har dagen vart ganska lugn för min del. Många av sköterskorna som har haft semester har kommit tillbaka.
Dels hon jag hade på dagen "L" :P
Blir väckt för sköterskan tycker inte jag ska sova mer. Hähäh! Men det är ju så skönt och sova. Tycker inte ni det?

Mamma och mormor kom på besök för mormor hade vart på nånting här på sjukhuset. Fick en stor 200grammare Marabou choklad, en smörgås från kiosken och en fanta av henne :) MUMS!
Och även några hänt extra tidningar. Alltid kul med skvaller läsningar även om det inte alltid stämmer.
 
Vid halv ett hade jag tid på lekterapin. Gjorde en mosaik grej. Man kan ha det som en tavla, underlägg till kastruller m.m. Bara man använder fantasin ^^
Vart ganska nöjd med den. (kommer på bild)
Nu sitter jag här rakt upp och ner typ och väntar på my lovley sisters. Dom kommer kanske med mamma.
Har rätt tråkigt....

Men för övrigt har dagen vart bra hittills för jag har knappt haft ont. Jo man får väldigt ont då man ska ta sig upp i permon för då känns det som om allt vill tryckas ut från stumpen. Inte skönt alls. Kanske svårt för er och förstå men i alla fall ^^

Sen får jag väl se vad som händer ikväll. Blir väl en massa titt framför TV:n :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0