Tisdag

Förlåt att jag skriver så sent idag.. Det har inte hänt så mycket än att jag har fått besök av min halvsyster Pernilla. Fast jag vet inte om jag ser henne som en halvsyster :)
 Tidigare idag vid halv ett skulle jag ha varit på lekterapin. Har tid där halv ett på tisdagar b.la men jag hade ont i stumpen, huvudet och var väldigt trött..
Jag kunde ha åkt ner med sängen men orkade inte det heller så jag vilade uppe på rummet.

Pilla kom senare med Pizza och en dricka. :) Vart en opera "barn" men den var stor. Heheh!
Men det var verkligen gott och super länge sen jag åt pizza för jag har hållt mig till kebab nu senaste tiden. (dock inge pizza)
Sen drog vi till kiosken där jag handlade en tidning och fick en mobilsmycke av pilla. Super söt verkligen :)

Sen har det inte hänt så mycket idag. Jo kuratorn kom också en sväng och pratade lite. (då pilla hade åkt)  Det är en jätte mysig kurator, Fast jag var väl inte så social. Hihi satt med näsan mot datorskärmen och svarade på det hon sa. Och gav även ut min blogg så hon kan få se ^^ 
Är nu i sängen igen och tittar runt vid datan.
Får se sen vad jag hittar på ikväll sen då. Läsa tidningen och kolla på TV blir det nog. Ska se fortsättningen på "Paris Hilton my new BFF"

Imorrn hoppas jag att min lymfterapeut är tillbaka så jag kan få min efterlängtade massage :D För det har väl gått tre veckor nu?

Grattis till förlovingsdagen Pernilla och hennes kille! :)




Mobilhänget som jag fick. Både Pilla och jag tycke dom va supersöta. Vi gick sen ut då vi köpta klart våra första grejer och stannade sen utanför kiosken och pratade om nallarna. Då säger Pilla:
- Kom! Vi köper en var!
Så vi går in igen och jag får bestämma vilken jag ville ha och hon valde en till sig. Så nu har vi en varsin söt nalle på mobilerna, jag har även ett mobilband så mer grejer blir det inte till min mobil och hänga på ^^
TACK PILLA!

Kommentarer
Postat av: Monika

jag har haft lite stressigt på sista tiden, men nu ligger länkningarna framme :) Tack för rösten!

2009-07-28 @ 20:11:43
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0