Suck

Usch det har vart en jobbig dag idag tycker jag. Vaknar kvart över 7 för att ta mediciner och göra sig iordning så man är klar inför omläggningen.
Klockan 07.40 tog vi oss till OP.

Sen var det omläggning och jag vaknar upp på Uppvaket sen. Då man är trött och dåsig efter så märker man knappt att man har ont. Men sen då det började "Klarna" i huvudet och kroppen så känner man att det gör ont så du fick ge mig smärtstillande då och cå..
Mamma visade någon på uppvaket min blogg och snart kommer väl hela sjukhuset läsa min blogg. Hahaha nej då det är bara kul med fler besökare även om det jag skriver inte är världens intressantaste och roliga grejer.. Men iallafall.

Kommer sen tillbaka till rummet och Sanna och Nalle var där. Sanna satt vid min dator så snällt :)
Jag somnade sen en stud på rummet. Ca en timme. Vaknade flera gånger under den timmen och Sanna säger: förlåt att jag väcker dig.
Lilla gumman då. Vaknade inte av henne. Hon är bra gullig :)

Sen lindade mamma stumpen och efter det fick jag ont. Låg och grät och försökte andas lungt.
Fick sen smärtstillande. Först gav sköterskan mig morfin via min infart. Det hjälpte lite. Men fick även smärtstillande i tablett (säger dock inte namnen)
Sen kunde jag slappna av och sova en stund för jag var fortfarande väldigt trött..
Piggnade till för några timmar sen men nu är jag väldigt trött igen., hmm? 

Ska väl vila och se på two and half men. ´Ganska kul program


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig :D Hoppas att du mår bättre snart.

2009-07-16 @ 21:39:08
Postat av: Diana

Hej!

Det verkar som att det där e ganska jobbigt o hoppas att du mår bättre nu :)Men har inte riktigt förstått din sjukdom än...vad är omläggning t.ex.? Hoppas att d e okej att ja frågar! :)

kram:)

2009-07-16 @ 21:48:50
URL: http://www.theshopaholicconfess.devote.se
Postat av: Ajka

Krya på dig <33

och kämpa på =)<3

2009-07-16 @ 22:18:54
Postat av: moa corse 14 år

hej sara!

jag var inne på thetwilightsaga.se, o såg att de skrivit om dig, så jag var bara tvungen att besöka din blogg.

jag vill bara säga att usch, du är så fantastisk tycker jag! gud, jag gråter när jag skriver dethär. du är otrolig saragumman. att du orkar blogga, o att du orkar leva. jag vet själv inte om jag skulle orka med om jag hade samma sjukdom som du. du inspirerar verkligen mig!

jag vet inte speciellt mycket om din sjukdom, men jag hoppas verkligen att du fortsätter kämpa dig igenom dethär. jag har läst en hel del i din blogg nu, o shit, jag är ordlös, det finns verkligen inga ord för hur impad jag är.

jag önskar dig så mkt tur i livet som det är möjligt. kämpa på.

tjejen, du är helt fantastisk, glöm aldrig det!

2009-07-16 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0