Rubrik.

Vet inte vad jag ska ha till rubrik. Idag sitter jag inte i det tråkiga rummet (mitt rum) utan i köket här på sjukhuset och bloggar. Woho va?.Aja har vart till lekterapin för att göra klart min spargris fast den är en fyrkant :P
Skita snygg vart den. :)
Lekterapin har köpt in nå nya mönster som man kan trycka med. Skiit snyggt!

Efter det så var det sjukgymnastträning med Annika. Det var mycket kul oc h som vanligt kul och röra på sig.
Plockat i mitt rum har jag även gjort och nu tvingar dom mig typ att äta 2 smörgåsar för jag ville inte äta eftersom pappa kommer med mat idag. (bli föressten ända besöket eftersom mamma och dom är på liseberg (Göteborg) och dom kommer hem imorrn kväll.
Men iallfall, jag ville äta när pappa kommer men nu sitter jag här med 2 smörgåsar för det var ingen mening att säga ifrån.. Bläh och suck.. Dom tyckte att två timmar var lång tid utan mat..
Men ska iallafall käka pappas mat. Eller pappas och pappas.. Det blir McDonald´s och det är ju gott.

Ganska roligt och sitta här ute i köket för man hör en massa roliga ljud, b.la nån som pratar med en bebis typ och då får man ju lite löjligare röst automatiskt typ. Hehe.



Jag äter en av smörgåsarna



Kommentarer
Postat av: monika

hej, rösta gärna på mig (nummer 1) som veckans blogg här:

http://mikaelafranzen.blogg.se/2009/july/finalisterna.html :) Får jag en röst av dig får du en läkning av mig :)

2009-07-24 @ 15:21:00
URL: http://monikafranzen.blogg.se/
Postat av: Ellen

söt blogg :p

2009-07-24 @ 15:45:52
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0