Lite om mig :P

Här är lite om mig.  (Tror dom flesta har en sådan nånstans i sin blogg typ) :P

Brukar du komma i tid:
Jodå om jag vill.
Vad hade du i din mun senast: Saft
När mår du bra: Dom dagar det inte är krångel med stumpen som t.ex värk och så.
När blev du fotad senast: Igår tror jag.
Hur känner du dig nu: Börjar bli trött och irriterad.
Kan du laga mat: Njae beror på vad :P
Vad pluggar du: Ska börja på Media programmet
Vad tycker du om fötter: hmm
Är du smart: Lagom smart tror jag
Är du aktiv i skolan: Beror på hur man ser på saken, försöker ju iallafall då det är skola men det är ju så mycket annat när man är inlaggd på sjukhuset.
Vad saknar du: Kissen och en viss person
När och varför grät du senast: Grät och grät, tårarna kom iallafall idag
Var det pinsamt att svara på det: Nej varför skulle det vara pinsamt? jag hade ont
Hade du en bra kväll igår: Nja
Din favoritdryck på morgonen: Vet inte, dricker näringsdryck på morgonen med det är väl ingen favorit
Vad ska du göra i sommar: Vara med vänner. Är trots allt fortfarande inlaggd så mycket händer det ju inte
Är du nöjd med ditt liv: Nja
Vad vill du jobba som:  Vet inte exakt men jobba med barn skulle vara kul :)
Har du tråkigt just nu: Ganska
Vad gör livet värt att leva: Alla mina underbara vänner och min underbara familj! :)
Vad i livet ångrar du: Det vet jag faktist inte
Är du musikalisk: hehe inte så värst
Vad lyssnar du på för musik: Mest pop
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej
Är du bortskämd: Nej
Är du trött: Ja
Vad gör du imorgon: Omläggningsdag

Din första
Operation: Jösses det minns jag inte
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Dennis
Första priset: Minns inte det heller
Första sporten du började på: Ridning
Första husdjuret: En hamster vid namn Rosa
Första semestern: Kan det ha vart Finland?
Första konserten: Minns inte
Första kärleken: Dennis

Favoriter:
Filmer:  Komedier och skräckisar!
Tvprogram: Andra Avenyn som börjar i september igen
Musik: EMD
Drink: Nån läsk kanske eller cider
Kroppsdel (på kille): Mage kanske
Sport: Häst sport
Plagg: Mjukisar och tunikor, tights och så
Skola: Nybygge tror jag :P
Bok: Twilight böckerna (REKOMENDERAS)

Just nu:
Äter du: Ingen men funderar på käka lite godis
Dricker du: Drack nyss upp min päronsoda
Ska du: chatta och kolla runt på nätet.
Lyssnar du på: Min luft madrass som brummar xD
Väntar du : Bättre tider
Tittar du på: Skärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både?
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Både skulle inte vara helt fel
Busig eller lydig: Mot lydigare hållet men får gärna vara lite busig oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0