jaha..

Nu har yttligare en dag tagit slut snart. Jenny och Sanna kom tillslut hit ^^
Vi kollade på tv, sen gick vi till skiljebo. Jag köpte en tidning. Det har blivit ganska många såna nu när man ligger inne men men.
Och dom köpte något att äta.
Det var trevligt och ta sig dit, vädret vart skönt men jävlar vad sakta min permo gick! Och styrde jag rakt med min joystick så svängde min permo åt höger!? :O
Aja men vi kom fram och tillbaka så det gick ju bra.

Sen har vi väl inte gjort så mycket. Mamma kom med hunden. :)
Sen hoppade jag upp i sängen för jag hade ont.

Har ont nu med och lindorna känns som om dom är på halvstång och är även väldigt trött.. :/ Aja hoppas jag kan få ro sen och sova sen. Men de borde gå. Får vara lite possetiv :D
Aja, sen får jag väl se vad som händer imorrn. Såg fram emot en grej som jag vet inte blir av nu. Men men.. det kommer väl nya gånger? Eller?

Saknar dig "C"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0