Jaa!!

Min dag började inte så bra. Haft väldigt ont i stumpen och krångel men min luftmadrass. Och började frågasätta om jag verkligen orkade ta mig ner till lektearpin (har tid där 10.30 till 11.30) Men jag åkte säng dit ner så det gick bra.
Det första jag gör nästan är att kolla i VLT tidningen på "listorna" där det står vart man har kommit in på för gymnasie linje nånstans och så.
Jag har kommit in på MEDIA!! Wooohoo!!

Äntligen kommit in på den rätta linjen känns det som efter att ha gått ett år på start-IV och ett år på Barn- och fritid. Jag vet inte varför men det känns som om jag hör hemma på Media programmet. :)
Jag gjorde inte så mycket annat på lekterapin, vi satt mest och prata och även Mona kom och pratade. Sa till henne att jag inte orkade med gympa för jag hade ont.
Fick även ett litet paket från dem :)




 



Mitt fina paket



Jag då jag öppnar mitt paket. Håret är lite rufsigt och så men det bjuder jag på ;D Hähähä!



Min ram jag fick :) så Himla söt och fin :)

Senare fick jag lite pysselgrejer inför helgen. Fick med mig några dörrskyltar i trä och två nya racket med en boll fast i snöre för min förra gick sönder. Ni kanske tycker det låter barnsligt men det struntar jag i :P Jag tycker det är super kul och jag äger på racket spelet!
Nu ska jag vila en stund, är så otroligt trött. Förstår verkligen inte varför jag är så trött :O


Kommentarer
Postat av: Randy

Vad kul, grattis =)

2009-07-10 @ 13:46:58
URL: http://www.randys.se
Postat av: Emily

Fan vad kul vännen grattis! Hoppas du kommer trivas på media nu då efter hösten :D Du får ha det så gött så ses vi i morgon, (älsk följer med så du vet) Puss & kram <33

2009-07-10 @ 17:16:48
Postat av: Johannah

Grattis till din plats på media! :)

2009-07-10 @ 20:47:57
URL: http://joseeneriksson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskar dej gumman...

2009-07-10 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0