Uuuh!

Usch! Blir faktist ganska ledsen. Stumpen krånglar redan trots att jag hade omläggning idag.. Det vätskar som bara den och gör ont. Har alltid en kunde under stumpen (spelar inge roll om jag sitter eller ligger) Och den kudden är helt blöt av kroppsvätskan som kommer från stumpen..
Känns så jävla ofräsht när det är så och jag verkligen hatar det!

Ska det hålla på såhär så tänker inte jag dra till skolan imorrn. Då skiter jag i det.
Även om folk inte märker eller vet om att min stump vätskar så mår jag skit dåligt av det. Det känns ju inte bra i stumpen då det är blött och jag känner mig verkligen inte fräsh med en stump som vätskar och dessutom kan lukta lite ibland av vätska och så.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0