Tråkar

Är ensam här just nu. Mamma var hr för en stund sen. Hon hade med sig mat. Det var kött och potatis sallad. Mycket gott! Hon skulle typ käka lunch med Jörgen så därför åkte hon. Senare idag kommer nog Pilla, och några i familjen. Vi ska se på film. Det blir filmen DUMPAD.
Någon som har sett den?

Förövrigt så har jag ont och det känns obehagligt i stumpen. Känner mig även dåsig i huvudet. hm?
Klockan 15.00 på kanal 4 tror jag det var. Kommer "två skall man vara" med Mary-Kate och Ashley Olsen (för er som gillar dem) Vilket jag gör så det blir en film jag inte ska missa. :)
Nu ska jag vänta en stund och låta maten smälta, sen kanske ta någon jordgubbe och käka med grädde. Så himla gott!
Har inget speiellt och skriva eftersom det inte händer något just nu, Men jag återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0