Snart dags och försöka sova då..

Min dag (igår) var inte så bra.. Sov igenom hela dagen och förstod igentligen inte varför. Nu till kvällen tog jag och kollade febern.. Hade lite feber alltså. Det var ju svaret på varför jag inte orkade göra något. När jag får feber så får jag skit ont i huvudet, fryser ibland och blir tröttare än vanligt så det var inte så konstigt.. Tänkte även skriva ett tidigare inlägg ikväll men då fick jag ont i stumpen. Fick lite extra smärtstillande i kapsell form men det hjälpte inte så bra, så då fick jag morfin intravenöst.
Sen avtog värken sakta men säkert.

Mamma och Jenny var även förbi en sväng på kvällen efter då mamma hade jobbat klart.
Ska väl försöka sova nu lite, sen blir man väckt vid sex tiden för att dom ska sätta på näringsdropp eftersom jag fastar inför omläggningen idag. (hoppas jag får en tidig tid) HOPPAS HOPPAS HOPPAS!! :)

Är desutom hungrig men jag får inte äta något ju.. Suck! Får bara dricka klara drycker och det blir man inte mätt på.. Aja överlever nog denna natt också.
Ska kanske börja läsa på tredje boken av twilight. Men jag vet inte, har smått ont i huvudet. Har nog sagt det flera gånger att jag ska läsa men det blir aldrig av.
Kanske inte är så smart att läsa om man har ont i huvudet? Skönast kanske är att släcka ner och bara blunda..

Men kan jag inte somna så öppnar jag nog boken.
Hahah vilket tråkigt inlägg det blev. Helt ointressant. Men så är mitt liv. Helt ointressant för det mesta! haha

Ska inte tråka ut er mer, God natt!


Bjuder på en bild ^^


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag kan verkligen inte sova, fasen. haha =)

2009-08-24 @ 02:34:51
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: matte

ditt liv är intressant från synvinkel, har legat mycket på sjukhus för länge sedan.

2009-08-24 @ 12:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0