snacka om överraskning!

Haha måste bara berätta!
Fick en hello kitty tidning av mamma "igår" (klockan är ju efter tolvslaget så) och jag öppnar typ den genast. Bläddrar några sidor och får syn på mitt namn. Tänkte va? Och kollade på bilden över namnet. Det var en bild på mig! haha. Jag vet ju att jag hade skickat in men jag trodde aldrig jag skulle vara en av vinnarna.

Jag: WOHO!
Mamma: Vadå?
Jag: Jag är med i tidningen!
Mamma: Va?
Jag: Jag har vunnit, Kolla!


Det var lite roligt! Mamma tyckte också det. Jag vann en pussel boll i hellokitty. Ni kanske inte tycker att det är någon speciell vinst men för mig är det jätte kul. Jag gillar verkligen Hello Kitty och det var typ första gången jag van ur en tidning. haha! :)
Nåt kul hände iallafall igår!

Nu ska jag väl snart sova. Får se om det går. Pumpen till min säg mullrar ibland för den har kommit år gaveln på sängen på nå konstigt vis.



Min bild högst upp till vänster :D Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0