sista inlägg för idag tror jag

Som det står i rubriken, det blir nog sista inlägget idag. Har precis ätit fil med banan i :) Gott!
Nu väntar jag på mamma som ska komma hit och sova med mig nu inatt för vi ska upp ganska tidigt imorrn för att ta oss till skolan och hälsa på lärarna  och klassen och kanske ta emot lite information som brukar vara nu såhär i början av treminen.
SÅ när hon kommer så blir det väl att göra sig i ordning för att försöka sova. Hoppas det går bra bara. Känns fortfarande inte bra i stumpen och känner mig dåsig i skallen. Skit konstigt!
Så hade jag inte haft ont i stumpen så hade det nog varit lättare att somna p.ga dåsigheten.

Aja eftersom jag inte kommer skriva mer så säger jag good natt!

Skriver imorrn igen nångång! :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0