:P

Bloggar lite tidigare nu! Bra va? haha nej då..
Har precis ätit lite. Var hamburgare med bröd och pommes. Hamburgaren smakade okej. Dock är det bara kött och dressing till hamburgaren så man får göra sitt eget lilla mojs till. T.ex till maten kan man få sallad i lite bitar. Då kan man ju lägga lite hackade salladsblad på hamburgaren, ta lite ketchup och dressingen, alltså gör sitt eget lilla mojs så det blir godare. Rätt tråkigt med bara kött typ. Inte sant?

Annars har det inte häns så mycket mer idag. Somnade sent inatt och det har innebärt att jag har sovit en stor del av dagen.
Sa ifrån till både lekterapin och sjukgymnasten och dom förstod mig. Har haft mycket att tänka på den senaste tiden som har gjort mig otroligt trött o.sv..
Om jag mår bra senare så blir det marknad med familjen. Skulle vara kul! Tar jag mig dit så ska jag kika efter en väska för det behövs.. Kanske...aja.

Ska väl snart börja fixa iordning mig, aldrig roligt att stressa emot slutet. Nope inte min stil!
Hörs senare!
Hoppas ni får en trevlig fredag! Kram


Usch måste även väga mig idag. Innan jag åker hinner jag nog aldrig. Det får isåfall bli efter. Men jag gillar inte att väga mig. Äter ganska dåligt här på sjukhuset, maten är ju inte särskilt god här. (jag äter inte lite medvetet, det bara blir så.) Så förmodligen har jag gått ner ännu mer. Men det får man se sen då jag väger mig. Blir nog då jag har kommit tillbaaka om jag inte har all för ont och måste hoppa tillbaka till sängen direkt för då struntar jag i det hur mycket dom än tjatar och hur sura dom än blir.

Kommentarer
Postat av: muffins

hej, vad kul att jag han läsa din blogg idag innan jag har gått å lagt mig :P lite kvällstrött av mig. brukar ofta läsa dagen efter. vad roligt med marknad, hoppas du kommer upp, så du kan shoppa lite... det är ju allti skoj :D tråkigt med vägning :/ skulle inte jag heller gilla... men det är väl bra ändå och dom måste väl ha en vikt då och då om jag inte minns fel. då kanske du får äta massa gott, godis å milkshakes å grejer ;P mums

hoppas du får en trevlig dag!! kram

2009-08-28 @ 15:58:31
Postat av: Anonym

Jag blir så jävla förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkande saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått jätte mycket uppmerkasmhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-08-28 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0