Ja äntligen!

Har äntligen fått tid till min omläggning! :) Kvart över ett. Men samtidigt vet jag inte om jag vill göra den. Jag måste vara knäpp och jag har somsagt inge val! :O
Träffade för övrigt sjukhusclownerna. Mysiga och roliga som bara den! :) Kul att dom är tillbaka nu efter sommaren

Nu kommer det inte bli nå skrivande på ett tag eftersom jag alltid är så trött efter. Men jag hör nog av mig sent ikväll annars :)




Dom mysiga clownerna. Bilden togs från: www.clownetterna.se.
Till Vänster så är det Doktor Musik, mitten Vimsan och höger Figge.
Det var Doktor Musik och Vimsan som var här hos mig <3

Kommentarer
Postat av: Flyttar för kärleken

Hej!



Läs i min blogg om min flytt från Stockholm till min pojkvän i Malmö!



Kramar

2009-08-06 @ 22:02:49
URL: http://movingforlove.blogg.se/
Postat av: beckah

haha jag hatar clowner xD e as rädd för dom. :P men älskar oxå hello kitty ^^, får jag fråga en sak. du kan svara i kommentar på min blogg. har du anorexia oxå

? ;/

2009-09-01 @ 20:26:27
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0