God morgon!

Här sitter jag med mitt Te och gör inte ett endaste dugg. För tidigt på dagen för min del. Hähä!
Nu har jag fått svar på om det är urinvägsinfektion och ja det är det..  Så blir det till och käka antibiotika typ. Ska börja min kur idag just nu (faktist) :P
Sen har jag ingen aning om vad som händer idag. Tror inte det kommer hända så mycket idag heller. Har ont och det  Händer faktist inte så mycket här på helgerna, Min kära mor kommer nog snart tror jag,



Jag för tillfället. Lite rusigt hår och så (syns inte så mycket på bilden) men det bjuder jag på iallafall.. Nu ska jag väl ligga här och dricka mitt te och börja med kuren. Får se om jag hittar nå bra och glo på, på tv eller nå roligt på datan. Bye!

Kommentarer
Postat av: bella

varför ligger du på sjukhuset ? :(

2009-08-01 @ 12:18:47
URL: http://bellalahdob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0