:)

Kvällen vart helt okej när alla kom. Det var Sanna, Sannas kompis, Jenny, mamma och Pilla som var en aning sen. Hehe. Och filmen vart: Dumpad. (hette så allltså)
Helt okej film. Jag var dock lite trött i början så hängde inte riktigt med. Låtsades pilla efter skräp i ena ögat för att dom skulle märka mindre att jag var trött men dom kom på det ändå. Iallafall Pernilla. :P Haha!
Till filmen så käkade vi lite gott som godis, chips, nå annat snacks och drack cola till. För min del vart det inte så mycket. Det vart lite av det där snackset, 3 godisbitar och 2 glas cola. :)

Pappa skulle eventuellt ha kommit idag men han hörde inte av sig alls. Kanske var upptagen? Vet inte..
Aja träffar väl han en annan gång. :)

Men det va ju kul att jag fick besök i alla fall. GIRL POWER! :D
Måste snart käka något innan 00.00. Sen blir det ju och fasta och då får jag bara dricka klara drycker. Jag har inte fått någon tid till imorrn och hoppas verkligen att det blir någorlunda tidigt och att det blir imorrn så dom inte skjuter upp det.





Filmen "Dumpad" handlar om Peter Bretter som lever med flickvännen Sarah Marshall. Sarah bestämmer sig för att "dumpa" Peter för att hon har hittat en annan. Peter sätter sig på ett flygplan och åker till Hawaii för att försöka "glömma"  Sarah. När han checkar in på hotellet så inser han att han inte är ensam där. Sarah är nämligen där på kärlekssemester med nya killen. Och att glömma Sarah blir inte lätt när han hamnar i rummet tätt intill deras rum. Och så händer det en massa saker. Filmen är faktist sevärd!




Jag bjuder på en ganska ful bild där jag hade ätit en klubba.. Såg förjävligt ut tidigare men nu börjar det försvinna. Tänderna var också blåa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0