Söndag!

God kväll på er alla!
Jag hoppas ni alla mår bra och har haft en fin helg. Min har varit okej förutom idag. Har haft mycket ont till och från i stumpen. Det är jobbigt. 
Förstår inte varför det ska pendla så mycket för? Jag tycker dessutom att min värk har blivit lite värre den senaste tiden. Det är fruktansvärt jobbigt! 
Även fast det är söndag så är jag redan på sjukhuset. Kände att det var bäst att komma in när det är så här. Dom har ju bättre smärtlindring ifall jag skulle behöva det. Det är nämligen inte alltid det jag har hemma hjälper. Specielt inte på senaste tiden. 
Så nu stannar jag här tills på tisdag då det är omläggning. Skulle ju annars ha åkt in imorgon till sjukhuset. 
 
Nu ska jag kolla runt lite på nätet och evetuellt kolla på webbTV. Ha en trevlig fortsatt kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0