Kvar... (kort inlägg)

Som det står i rubriken, jag är kvar på sjukhuset. Det är för att jag har ont. Och ont är troligen för att omläggningen blev rätt misslyckad. Det är veck lite här och där, skrynkligt och lite lösa lindor. Trodde inte jag skulle behöva uppleva det så här illa med den kirurgen. Är väldigt ledsen och upprörd över denna omläggning. Blir det slarvigt så är det jag dom får lida tills nästa gång jag lägger om. Jag förstår heller inte hur det kan vara så olika omläggningar från kirurg till kirurg, när den som lägger om bäst har lärt denna son la om nu b.la.. Ska nu skriva upp mina synpunkter och jag hoppas jag får träffa honom öga mot öga och prata! Detta måste bli skärpning! Inte bara för min skull utan även för sköterskorna här som hela tiden annars kommer behöver rätta och göra det snyggt efter kirurgerna. Har penna och block i högsta högg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0