Lördag!

Tjabba!
Hoppas ni har det bra såhär en lördag kväll. Med mig är det okej. Har små ont men det är så man står ut. Fast man är ju hellre smärtfri såklart!
Hoppas ni har en skön helg. Min helg hittills har varit bra. Sov till tio ungefär. Sen väckte mamma mig.
Jag har inte gjort något speciellt idag utan har bara "funnits" typ. Tittat på film och tagit det lungt. Det vart filmen Raise your voice med Hilary Duff.
En mycket fin film tycker jag. Sen har jag inte gjort något annat. Och nu ligger jag i sängen med datorn på magen och katten på sidan om. Min lilla pärla! Så underbar är hon!

Har ni något/några djur? Det skulle vara roligt att veta!

Fredag var det igår. Hade omläggning som vanligt. Jag hade tid halv nio men fem minuter innan ringer dom och säger att jag inte får komma för svaret från proverna som togs klockan sex på morgonen var för lågt. HB:t låg på 60 men det har jag ju inte. I torsdags hade jag 82 + en påse blod. Så det låter ganska orimligt att det skulle ligga på 60 igår. (heter det så?)
Klockan åtta på morgonen tog man nya prover och HB:t låg på 92 då. Förmoligen var det en sköterska som slarvade och inte tog tillräckligt med slask i början så blodet var nog utspätt. Men det löste sig sen och jag fick komma lite senare istället.
Men jag var lite sur för att dom slarvade. Men efter omläggningen flöt dagen på. Var ganska trött efteråt. Förmodligen är det av smärtstillande man får på uppvaket. Det är inga pluttiga alvedon inte.. Utan det är starka grejer. Men det är ju bra att det finns när man har så ont. Och igår kväll åkte jag hem 20.00.
Är hemma tills på måndag sen bär det av till sjukhuset igen.



Bild från idag! Jag och min älskade vän!

Nu ska jag fortsätta att titta på Hello Kitty grejer på tradera. Jag ska inte beställa något utan kollar bara.. Man vill ju ha ALLT! ..typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0