Inlägg från mobilen!

skriver detta från mobilen. Orkar inte få igång datorn. Väntar just nu på omläggning. Har ingen tid än men hoppas de blir snart. Vill verkligen få det gjort! Sen är jag så himla trött. Min natt var verkligen inte att hurra för. Fick kämpa med smärtan hela natten. Sista gången jag tittade på klockan så var den halv sex. Usch! Så jag har inte fått mycket sömn. Lite nu på morgonen men inte mycket. Måste nämligen duscha inför omläggningen så de har jag gjort. Sen har jag försökt sitta på sängkanten. För er som inte vet eller är nya så kan jag berätta kort att jag försöker träna så jag kommer upp i min rullstol igen. De gick ganska bra faktiskt. Kom inte upp i 90grader sittandes men på god väg och Sjukgymnasten blev glad. Kändes bra! Sen har sjukhus clownerna varit på besök. Skoj skoj! Har inte så mycket mer att skriva. Ska nu ta lite mediciner. Smärtstillande som jag alltid har klockan tolv. Hoppas ni mår bra. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0