Natt pysslat!

Jag har inte kunnat sova än. Istället för att bara ligga och vrida och vända mig i sängen (som jag dessutom bara blir smått stressad av) så bestämde jag mig för att jag kan pyssla en stund.
Detta blev resultatet - En doftpåse med torkad lavendel i. 
Är inte helt nöjd för jag hade kunnat fästa spetsen och lila bandet med smycket längre ner. Tänkte inte på att påsen faktiskt kommer att dra ihop sig där uppe sedan, så det blev lite skrynkligt. 
Men det duger och det luktar gudomligt! 


Ett tips till er som inte kan sova: Greja med något i några minuter (helst inte tv, dator eller mobilen dock, för det kan störa och göra att man får ännu svårare att komma till ro sedan) och prova sedan att sova igen. 
Ligger man i sängen och tänker att man "måste sova" eller "klockan är mycket", är det tyvärr lätt att man stressar upp sig och inte kommer till ro pga det. 

God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0