God natt!

Är i skrivande stund fortfarande vaken. Klockan börjar närma sig 03:00.. Har ont och det är det som just nu håller mig vaken. 
Det är knepigt. För jag har egentligen inte super ont. I vaket "tillstånd" är det hanterbar smärta. Men det är tillräcklig smärta för att jag ska störas av det om jag skulle försöka sova. 
 
Men jag måste iallafall försöka snart. Har fått en omläggningstid 08:30 och även om jag ska sova där, så är det väl bra med lite sömn innan också. 
Funkar det inte att somna p.ga smärtan så får jag väl ta extra smärtstillande ändå och hoppas på bättre tur sedan. 
Annars då? Jo det håller nog på att vända till det bättre nu. Svullnaden (vätskan) i kroppen börjar äntligen minska. Men det går sakta sakta framåt. Jag ska väl vara glad att det går åt rätt håll iallafall? 
Hoppas på att få åka hem imorgon som vanligt på kvällen efter omläggningen. Har lite jag vill göra i helgen nämligen. Så håll tummarna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0