Bra värden idag!

Tänkte bara göra ett litet avtramp här i bloggen. Är i skrivande stund på sjukhuset igen. Varit här sedan ett snåret ungefär. 
Har under tiden tagit lite kontroller som temp, blodtryck o.sv och även blodprover är tagna under eftermiddagen tidigare idag. Som såg fint ut! 
Duschat inför omläggningen imorgon är även gjort och jag har fått i mig lite middag som tyvärr inte alls var god. Den rätten jag skulle få var slut så dem gav något annat från sjukhus"köket".  
 
Nu sitter jag bara i sängen här på mitt rum och tar det lungt. Väntar på att klockan ska bli åtta för då börjar ett nytt avsnitt av 16 and pregnant och så tror jag det blir kvällsfika här snart. 
Det har varit en mycket lugn dag idag. Mina provsvar är också bra så det är kul att höra. Slipper blod idag, med andra ord! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0