Melodifestivalen FINAL ikväll! <3

 
Ikväll är det final i Melodifestivalen! Det har väl ingen missat? Jag är verkligen super taggad då det är många låtar som är rätt okej iår med och tävlar. Brukar ni se Melodifestivalen och ska ni se finalen? 

Vilken är er favorit i år? Berätta gärna! 
 
Själv så ser ni mina favoriter nedan i startfältet. Dem är märkta med ett varsitt hjärta. Men jag tycker nog att Jon Henrik är allra bäst. Hans jojk berör mig verkligen och säkerligen många fler runt om i Sverige. Jag tror faktiskt att han har en stor chans att vinna och de blir nog en stor kamp mellan honom och Måns, och kanske Eric. 
 
 
Nu vill jag bara att klockan ska bli 20:00 (och dagen har knappt startat),  ni har väl laddat hem mello appen? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0