Kawaiibox och godis!

Igår fick jag min andra box från KawaiiBox. Fick detta, denna gång:
Bland annat:
• Ätpinnar
• Adress/contact tag till väska
• Pennfodral
• Godis
• Stickers 
Osv osv 

Boxen kan rekommenderas till er som gillar söta småplock från Asien.
Provade godiset idag, med hjälp av en kompis på Facebook som fick översätta japanskan med hur man gör. Tur jag har honom som studerat språket lite.


Det är super kul att prova sånt godis från Japan. Man blandar pulver i olika mängder vatten.
Just detta var verkligen inte alls gott och jag har egentligen ingen som helst aning vad det är jag stoppar i mig, men som sagt. Det är jätte skoj att kladda lite! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0