Just nu + God natt! ☆

Ligger just nu i sängen och käkar godis och ser på Orphan som går på kanal 5 just nu. 



Jag gillar den filmen. Det är en skräckfilm men inte så läskig. Den är perfekt att se på enligt mig!
Har nu tips på liknande filmer? Lämna gärna en kommentar här då.

Men det var inte bara det jag skulle skriva. 
Egentligen förstår jag inte varför jag är vaken just nu. Är egentligen trött efter dagen, då jag var in till stan med assistenten. Vi kikade runt i butiker men jag hittade inte så mycket mer än en ögonskuggspalett från Isadora, ett begagnat 3DS spel och nå liknande kräm till kroppen från The Body Shop. Det är inte body lotion eller body byter. Det var något annat mjukgörande, men nu står det still vad den sorts kräm kallas. Body sorbet kanske? 
Doften är iallafall clementin/satsumas och den luktar såå gott! 
Så de fick följa med mig hem. Och godis såklart! 

Vi gick sedan mot Varda där vi tänkte prova att äta för vi har aldrig ätit där, men det såg inte så lockande ut så det struntade vi i. Gick sedan till Jensens men där var det tydligen fullbokat så vi promenerade sedan vidare till Strike för att käka. 
Där fanns de lite ledigt! 
Vi provade en ny rätt (för oss alltså) som bestod av friterad kyckling, sötpotatispuré samt svartpepparsky och majskolv till. Det var super gott!


Men jag gillar nog deras entrecote mer tror jag. Men det är nog en smaksak. Dock så gillar jag deras potatispuré, den är verklien super god! 
Någon gång man äter där kanske man skulle fråga om de går att få potatispurén till entrecote? 
Det kanske är super gott!
Vi åt upp våran mat, sedan behövde vi ge oss där ifrån ganska fort för taxin skulle komma om bara några minuter. 
Väl hemma har de inte hänt så mycket. Bara kikat på TV, repris på Faking it och sedan Melodifestivalen.
Tyckte inte alls det var bra ikväll faktiskt. Tycker bästa tävlingen var förra veckan då Jon Henrik Fjällgren var med.

Vad tycker ni?
Nu är jag så taggad till Finalen, men först är andra chansen. 
Får heja på Linus Svenning där. 

Efter Melodifestivalen fixade jag lite kvällsfika och gjorde klart det som skulle innan assistenten åkte vid 23:00.
Sedan har jag bara kikat på filmen. Tror inte det är så mycket kvar av den nu.
Kommer säkert ångra imorgon när jag vaknar halvdöd vid 10:00 att jag var vaken så sent..
Jaja, men god natt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0