God natt!

Har fått inhalera lite för en stund sedan, samt fått lite extra vätskedrivande intravenöst. Känner mig lite tungandad och flåsig just nu, vilket är väldigt jobbigt. 
Dock var inte syre "mätningen" så dålig. Det låg på 95, men det kändes som det låg ännu lägre. Vilket är knepigt!
Men nu efter inhalationen och vätskedrivandet så känns det något bättre och det är skönt, men det är fortfarande inte helt okej. 
Anledningen till detta tror jag beror på att jag hostar och rosslar lite. Har troligen åkt på nå "tråkigt" igen.  Det känns som jag var förkyld nyligen. Men jag har märtk att så fort någon är sjuk hemma så blir jag med det förr eller senare. Det är jobbigt, men men.. 
Det är relativt lugnt än så länge iallafall, men jag är rädd att hostan ska bli så extrem. Jag vet att det inte hjälper att vara orolig för det, egentligen får jag försöka ta det då om det sker. 
 
Nåja, jag ville bara lämna lite rader om läget för tillfället. Ska fortsätta kika runt lite på nätet i en - en och en halv timme till, innan jag ska försöka sova lite. 
Har fått omläggningstid imorgon 07:30 så det är skönt det är tidigt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0