Blod påkopplat

Fått blod påkopplat. Mitt blodvärde är idag bara på 76 så det var ju inte jätte mycket. 


Jag har käkat lite middag som idag bestod av pasta och köttfärssås. Som var helt okej. 
Till efterrätt fick jag en kiwi som var jätte mjuk så den skippade jag. Kan verkligen inte äta mjuka kiwis. Dem får gärna vara lite "hårda" för min del.
Men jag åt maten.

Nu har klockan passerat 18:00 och jag fördriver tiden genom att spela lite 3DS.


Känner att jag har det lite småtråkigt nu i väntan på att klockan ska bli åtta då det börjar bra på TV. Därför tänkte jag att jag kan lämna ett "tramp" här i bloggen med läget här exakt nu.



Har lite bloggtorka då det inte händer så mycket här just nu.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0