Några rader om allt möjligt

Kul att hela mitt inlägg försvann. Nu skriver jag om, i ett nytt försök...

Ligger i sängen på sjukhuset. Ser på Vardagspuls som går på TV4. Kan tycka att det är bra. Mycket ämnen är intressanta som dem tar upp!

Är ganska trött idag. Sov lite halvkrassligt inatt för jag har en linda som trycker på höften. Det ger en skavande och brännande smärta, vilket inte alls är skönt. 
Framåt morgonkvisten var jag så trött att jag missade att ta mina morgonmediciner klockan åtta. Vaknade istället kvart någon minut innan assistenten kom strax innan halv tio, och fick ta medicinerna snabbt då. Hehe! 

Blod är nu påkopplat för mitt blodvärde låg på 84.bså det blir en påse idag.


Har även käkat middag . Fick prova en ny rätt idag ur matlistan vilket var skoj! Käkade Kyckling Teriyaki. 
Dem har nämligen bytt ut lite rätter. Tycker det är bra, men dock är det för få  maträtter som byts ut. Bara fem stycken av sammanlagt 2rätter. 
Men årets mästerkock 2014 "Amir Kheirmand" har tagit fram dem. 




Under kvällen blir det fortsatt lugnt. Skulle behöva göra klart min systers kort till studenten som är på fredag. Vet annars inte när jag ska göra det då mycket tid innan försvinner. Det är lite ändringar med omläggningsdagar osv. Vill ju inte lägga om när hon tar studenten på fredag. 
Har iallafall fixat färdtjänst ner till Västerås City. Så det är en bokad till mig och min assistent. 
När jag gjort kortet så är jag klar med mitt inför systers student.. 
Sedan är det bara att vänta på den stora dagen D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0