Vart tar tiden vägen?!

Jahaja, måndag igen då.
Tycker verkligen veckorna går så extremt fort. Jag vaknar upp måndag morgon hemma och har några få timmar på sig med assistenten till hjälp, sedan kommer taxin och jag åker till sjukhuset där man sedan stannar till tisdag sent. Större delen av tisdagen sover jag dessutom bort. 
Sedan kommer jag hem tisdag sent och ska sova i princip. Då har jag bara onsdag som "hel vardag hemma" sedan så ska jag in på torsdagen till sjukhuset (visserligen något senare men ändå) och kommer hem fredag lite tidigare än tisdagen, men kvällen går fort och sedan ska det sovas igen. 
Lördag och söndag är också för det mesta heldagar hemma utan sjukhus. Sedan börjar veckan om.
 
Vart tar tiden vägen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0