Saara tipsar!

Jag har provat ett shampoo och balsam från märket Garnier som jag vill tipsa om till er. Märket heter: Garnier Respons "strenghtening shampoo" och "strenghtening conditioner" i Honung. 
 
Jag tror även att det finns i inpackning, men det har jag inte provat än. 
 
 
Jag köpte mitt för ca 1-2 veckor sedan på Coop (det är dessutom ganska nytt på marknaden) och har hunnit prova det några få gånger och jag kan lova er att jag märker skillnad på mitt hår redan. 
Håret känns starkare, glansigt och är jätte lent, så det är lätt att reda ut med borste. Dessutom är det billigt och det är ju ett stort plus  Jag har fått ett nytt favorit shampoo och balsam helt klart. 
 
Prova du också, kanske blir det även din nya favorit? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0