Poping cooking happy kitchen

Beställde förut detta kit från eBay. Det är godis från Japan.


Det är som olika pulver man blandar i vatten. Sedan har man degen i micron så det blir fast. All material får man till också. I detta kitt fick man pulver till hamburagrebröd, ost, ketchup, kött, pommes och Cola att dricka.

Det var super kul! Detta blev mitt resultat. Inte så fint! Haha! 
Sedan är det bara att käka upp.

Ser ni vad smått det är jämför med min hand? 


Dessa godis kit finns i allt möjligt aom sushi, pizza, godsaker och så. Skulle gärna vilja prova mer i framtiden. Får väl beställa sedan. 
Enda nackdelen är att instruktioner är på Japan men det är ju något man får räkna med eftersom många av japanerna inte är jätte duktiga på engelska.
Jag googlade efter instruktioner på engelska som jag tillslut hittade på Youtube. 






Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

Jag såg det där på youtube och har velat prova det. Vad kostade det ungefär?

Svar: Ett set kostar runt 45-65 (omräknat i svenska kr) beroende på vem det är som säljer.
Det var inte så jätte farligt i pris och var roligt att få ihop! :)
Saara

2015-02-01 @ 23:27:47
URL: http://nouw.com/ceciliacharlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0