KT FIGHTER armband!

 
Jag är med i ett nätverk som heter Svenska KTS nätverket. Nätverket har ganska så nyligen börjat sälja armband, och jag har nu i veckan fått hem mitt armband. 
 
 
 
Armbanden kostar 100kr styck och hela summan går direkt till nätverkets bankgiro konto. Dem är i runt 18cm i storlek, men går att få mått beställd till exempel barn. Armbanden kan se lite olika ut (se bild nedan) och det är pärlor från olika leverantörer. Men samtliga har texten: KT FIGHTER. 
 
 
Bilderna tillhör tjejen i näverket som pärlar.
 
Vill du beställa armband kan du antingen maila till mig (min mailadress står både i headern och i menyn till höger), och så för jag beställningen vidare till tjejen. Eller så kan du maila direkt till tjejen på:  [email protected]
 
Vill du läsa mer om Klippel Trenaunay Syndrom så kan du göra det {HÄR} på Socialstyrelsens sida. Länk till nätverkets hemsida finns högre upp i inlägget. 
 
Vill du stötta oss KT fightare genom att köpa armband så skicka iväg ett mail, eller bara skänka en gåva:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0