Fortsatt ont..

Som rubriken lyder så har jag fortsatt ont i stumpen. Det har hållit på hela dagen vilket är extremt jobbigt och tröttsamt för mig. 
Jag blir lite förundrad eller vad man ska säga, att värken kan skiljas så mycket från dag till dag. Som igår så hade jag knappt ont allt. Bara en liten liten stund efter då jag fick hjälp att linda min benstump. Men idag har jag haft så ont att knappt något har hjälpt. Har tagit både Oxynorm (smärtstillnade vid behov), Oxascand (muskelavslappnande/lugnande) och Ketogan (smärtsillande som jag får intravenöst) men det hjälper inte helt. Som sagt, idag har jag värk som kommer från helvetet ungefär.. 
 
Så det blir inte mycket att göra nu. Spela lite Nintendo 3DS och kanske kika runt på datorn tills jag ska försöka sova. Om nu det går. 
Har en ny Nintendo DS konsoll nu. Min lillasyster köpte en i 3DS som jag blev så kär i. Så jag ville också ha en. Men jag köpte den i 3DS XL.  Som jag älskar!  Både i utseendet och att spela med. 
 
Men jag har inte så många 3DS spel just nu. Bara två stycken. Ett Super Mario spel och så Nintendogs (man ska ta hand om undar och katter) och så har jag mina vanliga DS spel kvar som det går att spela med. 
Har ni nå tips på nå roliga spel?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0