Förkylningen är kvar..

Som rubriken lyder så är min förkylning kvar. Har haft min förkylning i en vecka nu och jag är så trött och utmattad på grund av det.. 
Dels så sover jag inte mycket på nätterna och när jag väl sover, så är det lätt sömn att jag vaknar av minsta lilla.
Sedan gör min förkylning med mig trött och tung i huvudet. 
Inte nog med en förfärlig hosta, så snorar jag en del och har dessutom troligen åkt på öroninflammation i ena örat, då det känns tjockt och som jag har lock för örat samt pulserar i örat.. Blöder dessutom så jag antar att det är trumhinnan det har gått hål på.
Tack och lov har jag inte ont av det. Men förkylningen får gärna släppa nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0