Fem fingrar Design

 
Jag tänkte berätta om Fem fingrar Design, som jag nyligen har beställt ett armband ifrån. Just detta armband kostade 75kr. 
 
 
Fem fingrar Design startades av en kvinna och hennes 2åriga dotter som är född med Dysmeli. Det innebär att flickan saknar en hand och en en del av sin ena underarm. Flickan har trots att hon bara har en hand, börjat pärla armband och tycker det är jätte roligt 
 
Bilden tillhör Fem fingrar Design (jag har fått tillåtelse att låna den) 
 
Tillsammans startade dem och familjen Fem fingrar Design, för att samla in pengar till Ågrenska som är ett kompetenscenter där människor med sällsynta diagnoser och deras familjer får träffa andra i liknande situationer. 
Se video om Ågrenska nedan: 
 
 
Är du intresserad av att se vad som finns att beställa, eller vill du veta mer om Fem fingrar Design? Klicka på bilden nedan för att komma till deras Facebooksida. 
 
 
Bilden tillhör Fem fingrar Design (jag har fått tillåtelse att låna den) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0