Tuna Park i Eskilstuna!

Idag åkte jag till Eskilstuna. Det är första gången på flera år som jag har lämnat Västmanlandslän!
När jag åkte dit i taxin så tänkte jag "Åh vad skoj att komma iväg och vidga vyerna samt se annat" och kunde inte låta bli att le större delen av resan.

Vi åker över bron i Kvicksund

Denna bild är tagen med mammas mobil. Hon åkte efter taxin i egen bil. Större delen av vägen dit. 

Taxin körde mig nästan vilse så dem fick sedan växla plats på vägen och mamma kör först och fick guida oss fram.
Tillslut kom jag fram till Tuna Park. Vi gick runt något varv samtidigt som vi kikade på dem affärer vi ville. 

Alla påsar är inte mina! Bara nästan.

Sedan gick vi runt ytterligare ett varv innan vi tog oss en korv med bröd. Jag käkade French hotdog. Rätt gott!



Tagen av mamma!

När vi hade ätit upp var det inte jätte lång tid kvar innan taxin skulle komma. Så vi beslutade oss för att gå in i en inredningsbutik vid ingången där taxin skulle hämta oss.
Sedan väntade vi på taxin som skulle komma 17:00 men den var lite sen. 
Klockan 18:00 ungefär var jag hemma och inne i huset igen. Trött men glad att jag kom iväg! Det var kul och jag är stolt att jag orkat lämna staden en stund och t.om lämnat länet!

Mitt köp blev:
• Toppar från Lindex

• Skor från Din sko


• Teboll och löste med smak av Rabarber, Dimoda


• Pennor och Målarbok från Akademibokhandeln


• Armband från Gina Tricot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0