Svar på tal ang "Happy kitchen" Popin cooking!

 
 
 
Jag skrev att svar i din kommentar men det kanske är svårt att finna. Så därför valde jag att skriva ett kort inlägg om denna med. Jag köpte min förut från eBay. Priserna på dessa ligger mellan ca 45-65kr (svenska kronor) 
Kan skilja något i pris, beroende på vem det är som säljer och vart den kommer ifrån. Jag köpte min med frakt inklusive och tyckte inte det var så dyrt. 
Det var jätte kul att hålla på med och jag kan "skvallra" om att jag har den i pizza nu som jag snart ska prova! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, snubblade förbi din blogg av en ren slump. Har ingen fråga utan hittade svaren i frågor&svar sektionen.

Ville bara tacka för din blogg och jag hoppas att du finner dina drömmar och får uppfylla de. Kämpa på :)

Svar: Tack snälla för din fina kommentar! :)
Saara

2015-04-06 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0