På avdelningen efter omläggningen.

Som rubriken lyder så är jag på avdelningen igen efter omläggningen igen.
Riktigt trött som ni ser! Hehe!


Har haft en riktigt tuff natt med svåra smärtor så jag somnade inte förrän mellan 04-05 på morgonen.
Därför blev jag nu jätte glad att åka upp till omläggningen direkt på morgonen idag.. 
Och det ska nu provas ett litet tag, för att se om det fungerar bra att ta mina omläggningar tidigt om dagarna:
Jag hoppas såklart det!

Nu ska jag käka en smörgås, är hungrig men tog bara nå litet eftersom middagen är snart strax efter 17:00


Tog någon ny rätt vilket jag hoppas ska smaka. 
Ska nog vila en stund fram till middagen. Är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0